niedziela, 11 listopada 2012

Chcielibyście?? ;))

Witam znów! ;D
Mam do Was pytanie i chce żebyście szczerze odpowiedziały,
jeżeli jeszcze czasem wchodzicie na tego bloga!
mam pewien pomysł na one shota...
 
I to jest właśnie to pytanie,
czy chciałybyście żebym jako takiego napisała? :D
 
Od razu mówię, że nie będzie to bromance....
 
Opowiadanie będzie o dziewczynie,
 która opiekuje się swoją 4 letnią siostrą, chorą na białaczkę.
Musi zdobyć pieniądze na transplantację krwii dla dziewczynki,
ale jak to wszystko się potoczy zobaczycie...
 
Jeżeli chcecie, żebym napisała to opowiadanie piszcie wkomentarzach! ;D
Jeżeli, będzie spore zainteresowanie dodam je, jeśli nie zapominamy o sprawie! ;))
 
Więc na komentarze czekam do środy??
 
Możecie znależć mnie na twitterze: @OlcirekLove1D
 
Więcz czekam na wasze głosy! ; })
 
Do napisania! :**
 
Pozdrawiam Olcirek! <3
 
xoxo
 

7 komentarzy:

  1. Czemu nie ;) możesz wstawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pff ... Ty się jeszcze pytasz? Jasne że chcemy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, głupie pytanie. Oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ja też chcę. :)
    Zapowiada się ciekawie.
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tak napisz i wstaw juz nie moge sie doczekać olkaa!!!
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźniłam się o kilka minut ! Ale mam nadzieję , że mój głos się jeszcze zaliczy :) Jasne , że chcemy !!! :D

    OdpowiedzUsuń